Selasa, 19 Jun 2012

Malang Tidak Berbau - Lelaki maut setelah lori terbalik

MIRI: Seorang lelaki maut setelah lori membawa muatan simen yang dinaiki bersama tiga rakan sekerjanya terbalik dalam kemalangan yang berlaku di Bekenu, petang kelmarin.

Mangsa yang dikenali sebagai Ragan Jani, 32, meninggal dunia di tempat kejadian akibat dihempap bahagian belakang lori berserta beberapa kampit simen.

Menurut sumber, sebelum kejadian, mereka sedang dalam perjalanan menghantar simen-simen terbabit ke sebuah kawasan berhampiran yang terletak empat kilometer dari Jalan pesisir pantai di sini.

Setibanya di kawasan berhampiran Kampung Sebalik, Bekenu, pemandu lori terbabit dikatakan gagal mengawal kenderaannya mengakibatkan lori yang dipandu terbabas lalu terbalik.

Mangsa yang duduk di bahagian belakang lori bersama seorang lagi rakan dikatakan gagal melompat keluar menyebabkan dia terjatuh lalu dihempap lori berserta muatan simen terbabit.

Tiga lagi rakannya, termasuk pemandu dan seorang kelindan hanya mengalami kecederaan ringan dalam kejadian yang berlaku sekitar jam 4.30 petang itu.

Mayat mangsa kemudian dihantar ke Hospital Miri untuk tujuan bedah siasat - Utusan Borneo


Tiada ulasan:

Catat Ulasan