Sabtu, 17 Ogos 2013

Tukang Urut Bersama Pelanggan Ditahan Ketika ‘Beraksi’

Gambar Hiasan

SIBU: Polis menahan seorang tukang urut wanita dan se­orang pelanggannya ketika mereka sedang melakukan hubungan seks di atas katil sebuah pusat urut di Jalan Kampung Nyabor dalam satu serbuan antimaksiat malam kelmarin.

Serbuan dilakukan pada jam 11.30 malam selepas meneri­ma maklumat awam bahawa pusat tersebut menjalankan aktiviti tidak bermoral sejak kebelakangan ini.

Semasa memulakan ser­buan, sepasukan polis dari Bahagian Maksiat, Perjudian dan Kongsi Gelap (D7) men­dapati tiga wanita sedang me­nonton televisyen, manakala seorang lagi berada di kaunter premis tersebut.

Selepas memeriksa semua bilik, polis mendapati salah sebuah bilik berkunci dan apabila pintunya dibuka secara paksa, mereka mendapati seorang wanita warga China, 43, dan pelanggannya yang baharu berumur 20 tahun berbogel dan ‘beraksi’ di atas katil urut.

Difahamkan, pasangan tu­kang urut dan pelanggan itu melakukan seks untuk kali kedua sejak mereka berada di bilik tersebut.

Si pelanggan dipercayai membuat bayaran pendahu­luan sebanyak RM280 dan sekali lagi RM100 untuk memuaskan nafsunya bagi kali kedua. Polis kemudian mengheret pasangan itu ke balai bersama sepeket kondom.

Sementara itu, wanita terbabit menitiskan air mata semasa dibawa ke Saratok pada jam 9.30 pagi semalam untuk ditahan reman.

Menurut sumber polis, wanita tersebut tiba di sini untuk menjalankan aktiviti tidak bermoral dua bulan lalu selepas diberitahu oleh rakan-rakannya bahawa kononnya aktiviti berkenaan sah di Malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan