Selasa, 29 Mei 2012

Aishwarya Rai yang comel






Di India ketika ini, salah satu topik yang paling panas melibatkan artis mereka adalah melibatkan saiz badan Aishwarya Rai. 

Normal untuk seorang wanita mengalami pertambahan berat badan selepas melahirkan anak, namun peminat Aishwarya nampaknya tidak dapat menerima hakikat itu. Marah mereka kerana sudah enam bulan pelakon jelita itu melahirkan anak, mengapa sampai kini dia tidak berusaha mengurangkan berat badannya. 

Aishwarya juga terpaksa berdepan dengan pelbagai sindiran, antaranya sebuah laman web memuat naik video dirinya yang menggunakan bunyi gajah sebagai bunyi latar video berkenaan. Wujud perdebatan di kalangan media India iaitu Aishwarya mempunyai tanggungjawab ke atas peminatnya untuk kembali kurus dan menawan. 

Pakar kesihatan bagaimanapun bersetuju tindakan Aishwarya untuk tidak mengamalkan sebarang diet untuk kurus di kala dia dalam tempoh masih menyusu badan anaknya. Biasalah bila mengandung pasti berat badan ibu mengandung akan naik kerana perlu makan makanan berkhasiat dan segala macam vitamin untuk bayi dalam kandungan selain perubahan hormon. Selepas melahirkan anak, perubahanan bentuk badan Aishwarya Rai amat ketara sekali. 














Coretan : Tak ape ler, gemuk2 pun suami dia tetap sayang. apa yang penting kebahagiaan bersama keluarga tersayang. Heehehe...betul tak?


Tiada ulasan:

Catat Ulasan