Isnin, 21 Januari 2013

Sharnaaz Akui Kongkong Shila

Sharnaaz dan Shila

Banyak cerita kurang enak yang dikaitkan dengan bintang drama bersiri Bukan Bidadari ini, Sharnaaz Ahmad atau nama sebenarnya Sharnaaz Ahmad Basir Ahmad ini.

Ditanya tentang satu lagi gosip panas yang mewarnai hubungannya dengan Shila iaitu soal dia mengongkong penyanyi lagu Patah Seribu itu, Sharnaaz tidak melatah. Dia sebaliknya dia sudi memberikan jawapan dengan penuh profesional.

"Memang saya mengongkong Shila kerana dia bakal menjadi isteri saya dan kami amat serius dengan hubungan yang dijalinkan ini. Jika dia hanya teman wanita biasa saya, mungkin saya tidak perlu peduli dengan apa yang dia lakukan tetapi dia adalah bakal isteri saya," tegasnya.

Tidak mahu lagi fokus kepada percintaan sahaja pada tahun ini, Sharnaaz berikrar untuk mengurangkan kontroversi dan mahu menumpukan terhadap rezeki lakonan yang semakin mencanak.






Tiada ulasan:

Catat Ulasan