Jumaat, 11 Januari 2013

Keputusan Contest Eizil.Com


Masih ingat ker contest Eizil.Com hari itu? Sekarang kita semua dah tahu siapa pemenang2nya. Keputusan dah lama keluar, cuma aku jer yang lambat nak buat entri ini. Hehe... Masih belum terlambat untuk aku mengucapkan tahniah kepada para pemenang contest di Eizil.Com. Tahniah ya kepada rakan2 blogger yang berjaya.

Jom kita lihat senarai para pemenang...

Kategori Penulisan Terbaik

Tempat pertama - Affanruslan

Tempat kedua - Wanzawawi

Tempat ketiga - AkmaOmar


Pemenang Hadiah Saguhati









Kategori Referal / Backlinks Terbanyak

Tempat pertama - Kujie2.com

Tempat kedua - Denaihati.com


3 Hadiah Saguhati





Kategori Penulis Pendapat Terbaik





Untuk tahu lebih lanjut, sila klik DISINI



Tak sangka aku juga menang kat contest Eizil.Com ni. Dengan ini aku mengucapkan terima kasih kepada saudara Eizil kerana sudi mengadakan contest seperti ini. Dengan adanya contest seperti ini, aku dapat mengenali bloger2 otai di Malaysia dan negara jiran. Ini adalah satu pengalaman berharga bagi aku.


Entri2 yang berkaitan






Tiada ulasan:

Catat Ulasan