Isnin, 20 Mei 2013

Cinta Ditolak, Lelaki Nigeria Mengamuk

Gambar Hiasan

KUCHING: Marah cinta ditolak, seorang lelaki warganegara Nigeria mengamuk sehingga mencederakan seorang wanita dan dua lelaki di sebuah universiti swasta di sini, petang kelmarin.

Difahamkan, insiden tersebut berlaku setelah cintanya ditolak oleh seorang wanita berbangsa Cina yang juga merupakan pensyarah di universiti tersebut sehingga menyebabkan dia hilang pertimbangan diri dalam insiden yang berlaku sekitar jam 6 petang.

Menurut sumber, suspek dikatakan telah berkali-kali cuba memikat wanita tersebut yang berusia 34 tahun, namun tidak berjaya.

Perkara tersebut telah menyebabkan suspek marah dan bertindak menikam wanita tersebut dengan kunci, namun dihalang oleh dua lelaki yang juga rakan kepada mangsa.

Bagaimanapun, dua lelaki tersebut turut dibelasah oleh suspek sehingga menyebabkan kecederaan di beberapa anggota badan.

Wanita tersebut kemudian melarikan diri dari tempat kejadian, namun tetap dikejar olah suspek sehingga dihalang oleh seorang lagi lelaki yang juga pensyarah di universiti tersebut.

Suspek kemudian berjaya dipujuk dan diarahkan beredar dari tempat kejadian.

Risau akan terjadi perkara yang tidak diingini, mangsa segera melaporkan perkara tersebut kepada pihak polis sebelum dirujuk ke Hospital Umum Sarawak (HUS) ekoran kecederaan yang dialaminya.

Siasatan polis berhubung kejadian masih dijalankan.


Semua Ada Disini!! Jom Klik!!













Tiada ulasan:

Catat Ulasan