Sabtu, 18 Mei 2013

Mati Lemas

Anggota polis mengangkat mayat Ismail yang ditemui mati lemas

JEMPOL – Seorang peneroka dari Felda Lui Muda dekat sini menemui ajal dalam keadaan menyayat hati apabila dihempap motosikal yang ditunggangnya sebelum tersembam dan lemas di dalam sebatang anak sungai dekat Felda Lui Barat dekat sini kelmarin.

Mayat Ismail Md. Sharif, 71, yang dipercayai telah meninggal dunia dalam tempoh lapan jam berikutan keadaan mayatnya yang masih elok ditemui pada pukul 5.15 petang oleh orang awam yang melalui kawasan tersebut.

Difahamkan, sebelum kejadian mangsa dalam perjalanan dari Bahau ke rumahnya di Felda Lui Muda.

Ketua Polis Daerah Jempol, Superintendan Hamzah Alias memberitahu, siasatan awal pihaknya percayai motosikal jenis Modenas Kriss yang ditunggang mangsa telah terbabas sebelum terjunam ke dalam anak sungai tersebut.

“Kita percaya ketika kejadian hujan lebat yang mungkin menyebabkan anak sungai itu dipenuhi air dan mengakibatkan mangsa lemas.

“Ketika ditemui, mayat mangsa dihempap oleh motosikal tersebut dan kita percaya mangsa telah mati lapan jam sebelum ditemui,” katanya di sini semalam.

Kes diklasifikasikan sebagai mati lemas dan polis masih menjalankan siasatan lanjut bagi mengetahui punca sebenar kejadian. - KOSMO


Tiada ulasan:

Catat Ulasan