Isnin, 6 Mei 2013

Penyertaan Pertandingan ‘Kumang / Keling Gawai’

Gambar Hiasan

MIRI: Jawatankuasa sambutan Perayaan Gawai Dayak Peringkat Bahagian Miri semalam menyeru penyertaan untuk Pertandingan ‘Kumang/Keling Gawai dan Keligit/Belawan’.

Pertandingan ‘Kumang/Keling Gawai dan Keligit/Belawan Gawai’ bagi peringkat bahagian Miri akan berlangsung pada 24 Mei ini di Eastwood Valley & Golf Country Club, bermula jam 7 malam.

Pertandingan ‘Kumang dan Keligit’ dibuka kepada golongan wanita bujang berusia 18 hingga 25 tahun manakala bagi Pertandingan ‘Keling dan Belawan’, penyertaan dibuka kepada lelaki bujang berusia 18 hingga 30 tahun. Tarikh tutup penyertaan dilanjutkan hingga Selasa depan, 7 Mei, jam 4 petang.

Sementara itu, borang penyertaan boleh didapati dari Rumah Dayak dan ahli-ahli jawatankuasa yang berkaitan.

Selain itu, mereka juga boleh memuat turun borang dari laman sosial Facebook DBNA Miri dan Facebook Jawatankuasa Sambutan Perayaan Gawai Dayak Peringkat Bahagian Miri.

Semua penyertaan yang lengkap diisi hendaklah dikembalikan ke Rumah Dayak bersama yuran penyertaan RM15 seorang bagi setiap pertandingan.

Pusingan penyingkiran akan diadakan pada Sabtu depan (11 Mei), jam 6 petang di Bintang Megamall (sayap baharu).

Bagi mereka yang berminat dan masih belum membeli tiket menghadiri majlis makan malam sambutan perayaan Gawai Dayak ini, tiket-tiket berharga RM500 dan RM1,000 semeja (10 orang) masih dijual.

Untuk maklumat lanjut, orang ramai boleh menghubungi Kitty di Rumah Dayak di talian 085-435467 atau Caroline di talian 013-5682378.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan