Rabu, 22 Januari 2014

Gadis Dakwa Dirogol Lelaki Bertopeng

Gambar Hiasan

SIBU: Seorang gadis berumur 19 tahun yang tinggal di Jalan Indah di sini dipercayai menjadi mangsa rogol oleh seorang lelaki bertopeng awal pagi kelmarin.

Dalam kejadian jam 4 pagi itu, mangsa berseorangan di dalam bilik tidurnya terjaga selepas terdengar bunyi bising. Menyangka ayahnya yang bekerja sebagai pengawal keselamatan sudah balik, gadis tersebut terus membuka bilik tidurnya.

Ketika berdiri di depan pintu, mangsa ternampak seorang lelaki berbadan kurus dan bertopeng bertindak menolaknya ke atas katil.

“Mangsa yang cuba melawan menyebabkan lelaki itu memukulnya dengan gelas menyebabkan mangsa mengalami luka di bahagian kepala dan lengannya,” menurut sumber.

Lelaki itu kemudian bertindak menanggalkan pakaian mangsa dan memperkosanya. Selepas memuaskan nafsunya, lelaki tersebut terus melarikan diri dan meninggalkan mangsa yang masih terbaring menahan kecederaan.

Mangsa kemudiannya menghubungi seorang rakan yang tiba di rumahnya untuk membawanya ke Hospital Sibu mendapatkan rawatan.

Ayah mangsa hanya dimaklumkan mengenai apa yang berlaku selepas pulang dari tempat kerja dan mendapati anak gadisnya tiada di rumah pada jam 6 pagi.

Ayahnya yang sudah berpisah dengan isterinya, terus menghubungi mangsa dan dimaklumkan mengenai insiden tersebut. Mangsa kemudiannya diiringi oleh ayahnya ke Balai Polis Sentral membuat laporan polis pada sebelah petang hari sama.

Ketika kes dalam siasatan mangsa dan ayahnya diarahkan tinggal bersama saudaranya buat sementara untuk membolehkan polis menjalankan siasatan kes.

Petang semalam, polis forensik pergi ke rumah mangsa untuk menjalankan siasatan lanjut.


Semua Ada Disini!! Jom Klik!!






Tiada ulasan:

Catat Ulasan