Selasa, 7 Januari 2014

Pensyarah IPTA Bunuh Isteri Sebelum Kelar Leher Sendiri Hingga Mati!


KLANG : Seorang wanita ditemui mati di hadapan pintu bilik sebuah hotel tiga bintang di sini dengan kesan kelar di leher dan beberapa tikaman di anggota badan.

Ketua Polis Daerah Klang Utara ACP Mohd Shukor Sulong ketika dihubungi berkata mayat mangsa yang berumur 49 tahun itu ditemui oleh pekerja hotel berkenaan dengan keadaan berlumuran darah kira-kira pukul 5 pagi.

“Polis yang dimaklumkan kejadian itu bergegas ke tempat kejadian dan hasil pemeriksaan, kami turut menemui seorang lelaki dipercayai suspek kes ini berumur 58 tahun yang terbaring di atas katil bilik tidur hotel tersebut dalam keadaan kesakitan akibat cedera di leher.

“Berikutan keadaannya, lelaki itu kemudian dihantar ke Hospital Tengku Ampuan Rahimah untuk menerima rawatan lanjut, namun meninggal dunia dalam perjalanan ke hospital,” katanya. Wanita itu dikenali sebagai Norazlina Mohamed Saaid.

Katanya, pemeriksaan di bilik itu turut menemui sebilah pisau yang dipercayai digunakan dalam kejadian itu. Beliau berkata hasil siasatan lanjut pihak polis mendapati kedua-dua mangsa itu merupakan pasangan suami isteri.

“Hasil siasatan menunjukkan berlaku pertengkaran antara mereka sebelum si suami dipercayai bertindak menikam badan dan leher isterinya dengan sebilah pisau sebelum dia bertindak mengelar lehernya sendiri dengan tujuan untuk membunuh diri,” katanya.

Tambahnya, polis sedang berusaha mengenalpasti punca sebenar kejadian ini. – MAKLUMAT.MY

Tiada ulasan:

Catat Ulasan