Rabu, 28 November 2012

Aku, iPhone 5, G+1 Dan SEO

contest iphone5 300x250 Banner

Entri yang berkaitan


Hari ini sudah sepuluh hari aku serta 84 peserta lain yang terpilih berusaha mengumpul G+1 untuk contest "iPhone Gadget Impian" yang dianjurkan oleh Denaihati. Masing2 berusaha untuk menjadi Top 10 bloger. Menurut Denaihati, markah tertentu hanya akan diberikan kepada peserta yang berjaya menduduki Top 10 untuk setiap tugasan. 10 Blogger yang berjaya mengumpul markah terbanyak untuk semua tugasan akan dinilai oleh Top Blogger. Pemenang akan ditentukan dari jumlah markah paling banyak dikumpulkan oleh para peserta contest "iPhone Gadget Impian"


Cabaran G +1 

Hari ini blog aku baru saja mengumpul 57 klik untuk g+1. Aku harap jumlah tersebut akan bertambah lagi supaya impian aku untuk mendapatkan iPhone 5 dari Denaihati akan tercapai. Semoga iPhone 5 ini tidak hanya akan menjadi gadget impian aku saja… 


Cabaran SEO 

Untuk cabaran SEO pula, aku tak tahu lah dapat ke tak blog aku berada dalam top 10 di Google.com dengan keywords "iPhone Gadget Impian". Emmm…kena lebih mempelajari tentang SEO lagi ler ni…

Semangat untuk mendapat "iPhone Gadget Impian"

Kepada rakan2 bloger yang sudi support aku, aku ucapkan terima kasih banyak2. Tanpa korang semua, tak mungkin aku dapat kumpul G+1...

Kapada semua rakan2, sokongan semua amatlah di perlukan. Harap sudi lah klik G+1 pada entri "iPhone Gadget Impian" aku ni.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan