Rabu, 28 November 2012

Lohan Kesal Cinta Songsang

Lindsay Lohan


AKHIRNYA, Lindsay Lohan membuka rahsia kisah asmaranya dengan kekasih sesama jenisnya, Samantha Ronson.

Tanpa berselindung, Lohan mengatakan hubungan mereka putus kerana dia berasa Samantha umpama racun baginya.

Lohan dan Samantha berpisah tiga tahun lalu. Meski pun penyanyi dan pelakon sensasi tersebut mengatakan saat ini mereka masih berkawan, namun Lohan memberitahu pada hakikatnya, dia dan Samantha memang tidak secocok.

"Saya harus mencintai diri saya sendiri terlebih dahulu sebelum saya mencintai orang lain.

"Saya telah melakukan ia (bercinta) terlalu jauh sewaktu bersamanya. Dua orang beracun tidak boleh bersama-sama dan ia harus berakhir. Kami hanya berteman sekarang," luah Lohan kepada Dailymail.

Dia bagaimanapun mengaku, hatinya hancur saat berpisah dengan Samantha. Dalam masa yang sama, hubungan sesama jenis yang dijalin olehnya itu telah membuat dia dikritik banyak pihak. Ramai yang tidak bersetuju dengan hubungan songsang tersebut.

Mengulas tentang perkara tersebut, ujar Lohan: "Saya hanya bersikap berani dengan mengatakan bahawa saya mencintai seorang gadis pada waktu itu, dan ramai yang mencemuh. Saya rasa itu tidak adil kerana sekurang-kurangnya, saya berani."

Namun, semuanya telah berlalu dan Lohan tidak lagi menjalin hubungan sesama jenis. Katanya, dia kini hidup bahagia bersama keluarga dan teman-teman yang sentiasa mengambil berat terhadap dirinya.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan