Jumaat, 6 Julai 2012

Angkara Cinta Isteri Orang

BEAUFORT – Seorang suami yang ‘naik hantu’ selepas mengesyaki isterinya mempunyai hubungan sulit bertindak nekad apabila membelasah kekasih gelap wanita itu hingga meninggal dunia dalam kejadian di pekarangan pejabat Jabatan Perkhidmatan Haiwan dan Perusahaan Ternak (JPHPT) Beaufort dekat sini kelmarin.

Kejadian pukul 3.15 petang itu berlaku apabila suspek berusia 55 tahun datang ke pejabat berkenaan sebelum membelasah mangsa yang merupakan kontraktor dikenali sebagai Hasan Tahir, 57, hingga lembik.

Selepas dibelasah, mangsa sempat melarikan diri ke bangunan Giat Mara yang terletak di sebarang jalan sebelum pengsan. Dia disahkan meninggal dunia ketika dirawat di Hospital Beaufort.

Difahamkan, mangsa mengenali isteri suspek selepas mereka bertemu ketika lelaki itu mempunyai urusan di pejabat wanita itu beberapa tahun lalu. Mangsa telah berkeluarga.

Ketua Polis Daerah Beaufort, Deputi Superintendan Mustaffa Maarof Mustaffa berkata, siasatan awal mendapati suspek cemburu apabila mengesyaki isterinya yang merupakan kakitangan JPHPT berusia lingkungan 40-an mempunyai hubungan sulit dengan mangsa.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan