Jumaat, 22 Mac 2013

Rita Kena Ikut Cakap Suami



Adi Putra dan Rita Rudaini 

HEROIN drama bersiri Sehangat Asmara, Rita Rudaini baru-baru ini mendedahkan kepada sebuah portal dalam talian bahawa suaminya, Aidil Zafuan Abd. Radzak pernah melarangnya untuk tidak lagi berlakon bersama seorang aktor kelahiran Singapura.

Susulan kenyataan tersebut, ramai yang menganggap aktor Singapura yang dikaitkan dengan Rita ialah Adi Putra, biarpun Aaron Aziz juga merupakan aktor popular kelahiran negara tersebut.

Ini kerana Adi Putra merupakan gandingan Rita dalam drama tersebut, malah mereka juga turut bergandingan dalam filem Balistik.

Bersua dengan pemilik nama penuh Mohamed Hadi Putera Halim itu pada majlis pelancaran filem Langgar di Restoran Carne y Vino, Radius International Hotel, Kuala Lumpur baru-baru ini, Adi Putra menegaskan dia tidak mempedulikan tentang perkara tersebut.

Malah, ujarnya, hal tersebut sepatutnya tidak menjadi isu yang perlu diperbesar-besarkan memandangkan dia mahupun Rita Rudaini masing-masing sudah mempunyai keluarga.

"Saya tidak tahu tentang hal ini dan saya tidak mahu ambil tahu kerana itu hal dia dan suaminya. Saya mencari nafkah yang halal menerusi berlakon dan kerja ini ibadah saya untuk menyara keluarga. Kalau suami dia tidak benarkan dia berlakon (dengan saya), jadi dia kena ikut kerana suami adalah khalifah keluarga"


Tiada ulasan:

Catat Ulasan